Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Sanna - 23 juni 2009 10:22

Jag blir helt vansinnig. Ggnnnnn.....


Igår: ALLA förutsättningar fanns. Underbar sommarkväll. Koltrastar. Inte en människa bakom oss på banan. Övat chippar halva midsommaren. Inte trött. Spelade från 150-meterspinnen.


Men nejdå. Nio poäng. Hälften av det godkända.Det började bra med 3 poäng på första och tredje hålet. "Det här går galant", tänkte jag. Men icke. Sen fick jag 0 eller 1 poäng på resten av hålen. Och det var inte ens några speciella katastrofer som inträffade, utan bara allmän uselhet. Snälla snälla snälla kan inte någon göra så att jag blir mindre dålig på golf? Eller åtminstone: Kan inte någon komma med tröstande ord om att det ÄR helt normalt att ha så svårt, att jag inte är onormalt obegåvad.


Misstanken gror: Alla andra når raskt sitt officiella handikapp. Det är bara jag som måste gneta på så här.

 

Ovido - Quiz & Flashcards