Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Sanna - 30 juni 2009 10:33

Tillbringade nån halvtimma på rangen imorse, helt ensam. Egentligen hade jag tänkt spela en runda, men hade datorn med i bilen och ville inte lämna den i solgasset - så det fick istället bli övning på utslag. Och de flesta gick bra. Några enstaka toppar och duffar, men annars rakt och långt (vilket för mig är 100 meter med järnfemman). Funderar på om jag ska överge 150-meterspinnen som utslag - nu har jag spelat godkänt två gånger. I och för sig lovade jag mig själv att jag skulle spela STADIGT på godkänt innan jag lämnade det här utslaget och på rundan strax efter midsommar fick jag ju bara 9 poäng. Hm... men kanske ändå. Ska se om jag kan ta en runda imorgon och lämna datorn hemma. Dock var det nog inte tomt på banan, för på ban-parkeringen stod det fem bilar. Men det kan ju vara en utmaning; att klara av att spela bra fastän det finns folk i närheten. ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards