Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Sanna - 13 augusti 2008 09:00

Sitter på tåget på väg till Smådalarö gård för ett styrelseinternat. Det grämer mig rätt ordentligt att jag inte lyckades få officiellt handikapp innan jag skulle hit (det var planerat sedan i maj) och därför inte får spela på den bana som ligger vid anläggningen. Utifrån texten på deras hemsida låter den SÅÅÅ rolig. Skit skit skit vad tråkigt. Buäääää.


Jag funderade i och för sig på att ta med mig puttern och nån mer klubba, bara för att ta udden av värsta golflängtan och -abstinensen på deras övningsgreen och range, men det kändes mest bara bökigt. Speciellt som jag inte vet om jag kommer få tid att spela något. Både dagens och morgondagens program är ganska fullt, så det är möjligt att jag kommer stupa i säng ikväll utan en tanke på golf. 


Å andra sidan är det lika möjligt att jag med sorg och längtan kommer promenera banan och sucka djupt över att jag inte har klubba och bollar med mig.


Nåja. Jag överlever. Men synd är det!

Ovido - Quiz & Flashcards