Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Sanna - 25 augusti 2008 19:05

Det var länge sedan det blev något spelat - inte sedan jag gick uppföljningspasset på golfkursen. Inte förrän efter några dagar var jag människa igen. Oj, vilken träningsvärk jag hade efter den helgen.


Ikväll skulle egentligen varit idealiskt att spela, bortsett från att jag var för trött efter jobbet. Men en kollega till mig tog idag initiativ till att spela tillsammans, på Danderyds 9-hålsbana. I och för sig inte förrän den 8 september, men alltid något. Så klart kommer jag spela innan dess, men jag vet inte riktigt när jag ska få tid. Kanske onsdag kväll, då borde jag kunna från jobbet i så pass god tid att jag hinner. 


Och så har jag hittat en till golfentusiastisk kollega. Nu hade han inte spelat sedan han var tonåring (vilket är läääänge sedan), men det var ju en trevlig egenskap ändå. Se där! Nu hör jag maken komma gåendes i gruset. Eller...? Nähä, det måste varit nån som bara gick förbi. Nåväl, jag ska ta och stänga av datorn ändå. 

Ovido - Quiz & Flashcards