Alla inlägg den 28 april 2009

Av Sanna - 28 april 2009 14:14


Igår var jag och fikade med en väninna på det helt underbara stället Blå Porten på Djurgården i Stockholm. Eftersom det var soligt och medvind hann jag dit i mycket god tid, beställde en kopp té och satte igång datorn för att kanske blogga litet, kolla mail och så. 


Men så blev det inte. Istället stötte jag till téet som kom över datorn. Det rann ur den. Så nu har jag en dator som står på tork här hemma och en gammeldator i knäet som jag håller på att få igång (har kommit till Service Pack 3, så jag har faktiskt kommit ganska långt). Inte alls kul. Ny dator av motsvarande kaliber kostar sisådär 25 000 kronor.  Hoppet har väl i och för sig inte helt övergivit mig, men det verkar inte sannolikt att jag skulle kunna få igång den.

Ovido - Quiz & Flashcards